you are the generation that bought more shoes and you get what you deserve


Jag har BIG problems. Orkar inte byta sängkläder. Borde göra det, men det där med att pricka in täcket rätt i påslakanet är allt klurigt. Och jobbigt. Sedan har jag ju en arbetsmiljö & säkerhetsbok jag borde läsa igenom också. Och hänga upp alla kläder i garderoben. Är det detta som kallas i-landsproblem? Jag tror det. Ser inget bra i att bo i Sverige längre. Vill hellre bo i en hydda i djungeln och livnära mig på kottar och larver.

Islands - The xx
Wide Eyes - Local Natives
Lost Coastlines - Okkervil River
Young Love - Mystery Jets
Somebody to love - Jefferson Airplane


Ehm. Sen vare inget mer.

/Jenni


Kommentarer
Postat av: En kille på 21 år (snart)

Snygg i mustasch! Snygg i allt! Snygg i skägg också säkert!

2010-05-19 @ 22:34:19
Postat av: Stefan Noshörning

Du kan bo här hos mig om du vill:



http://img2.photographersdirect.com/img/13272/wm/pd2237695.jpg

2010-05-20 @ 22:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0