kinnekulleradion


En dag förra veckan var jag på arbetsintervju. Jag fick då jobb som teamledare på Sommarland. Lyckorus. Sedan var det fint väder den dagen också. Ännu mer lyckorus. Så Johan och jag snodde lagligt farmors bil och drog upp till Kinnekulle. Vi köpte gifflar och coca cola på flaska och la oss på en filt mitt ute i skog fylld med vitsippor. Då fick jag som mest lyckorus. Det var en mycket fin dag den dagen. Så fin att jag borde skriva om den i den här bloggen. Så, nu gör jag det. Med lite bilder.


Köra bil ute på slätta.



En halvt slukad giffel.


Koncentrerad kille dricker cola ur glasflaska. Solen skiner.

Blommor i hår. Gay.


En förvånad häst. En dum häst. En läskig häst.


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Åh vad mysigt!

2010-05-14 @ 02:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0