svullen näsvinge, vad är det?


Något har hänt med min vänstra näsvinge. Den har svullnat upp, är röd och irriterad. Det gör riktigt ont och den blir större för varje dag. Antingen så snyter jag mig riktigt mycket för hårt eller så lever den bara ut en massa hormoner eller något. Jag gruvar mig för vart det ska sluta. 
Jag skulle försöka fota min konstiga näsvinge men det syntes inte så bra. 
Men den känns så stor som på bilden. 

Igår var förresten Christer Fuglesang på rymd och partajade tdyligen. Tråkigt att man missade det. Jag frågade Malin om hon pratat med honom, och ja det hade hon, hon hade sagt "Hur känns det att vara här på rymd och dricka öl, du som har varit i riktiga rymden?". Bra sagt!

Nu ska jag ge mig i väg, förbannad på att jag rev sönder mina sista strumpbyxor åker jag ändå med Jenni och Johan till borås.

hejdåååå.


Kommentarer
Postat av: e

en FET finne!!

2010-05-07 @ 18:45:34
Postat av: Brors

Är det på riktigt? Du ser ju skitkul ut.

2010-05-08 @ 17:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0