slå på basen


Igår var första utbildningsdagen på Sommarland. Jag gillar mina arbetskamrater. Resten av kvällen spenderades med den utsökta brownien och vi såg på I love you man, som Klara tjatat om att jag ska se minst en miljon gånger. Så jag löd Lord och vi satte på den. Den var mysig. Ganska rolig. Och amerikansk. Men vad mer kan man begära nu för tiden? Den får klart godkänt iallafall. Ho ho.

Idag sov jag för länge. Vill inte ens skriva när jag gick upp. Pinsamt. För jag vill egentligen framstå som en människa som är kvick och alert på morgonen och som aldrig sover längre än till nio på lediga dagar. Det stämmer inte. Brukar gå upp två..
Men istället för att slösa en massa tid nu så ska jag göra iordning mig och kila iväg till farmor. Vi ska prata om framtiden. Ho ho. Och kanske lite kaffe och fika på det. HO HO HO.

Slå på basen. Slå på basen Klara.

/Jenni


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Helt rätt! Slå på basen..hahah Snygg bild på Klara för övrigt;)

2010-05-15 @ 09:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0