gütt väder


Precis som Klaras krokiga fötter säger i inlägget nedanför så luktar det sommar idag. Fast mina fötter luktar unket. Det är mina skors fel så dom ska in i frysen inatt och extrempsrutas med parfym imorgonbitti.
Idag har jag tagit vara på värmen och solen och avnjutit (ganska vidrigt ord eller?) en glass och sockerdricka på ett fik. Zuperzött.

När jag kom hem inbillade jag mig att jag fått lite färg i pannan. Det har jag förmodligen inte. Sedan har jag pluggat. Försökt åtminstone. När det är så fint väder vill jag inte sitta inne och läsa om eluttag och ergonomiska datamusar. Nej, jag vill ju vara ute, skratta, känna solen bränna mot huden och få såna där härliga summerfeelings. Jaja. Vad har man för val. NEED. TO. PLUGGA.

/ Jenni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0