fot ölj


Idag hämtade mamma hem en fotölj från stugan. Den står just nu i mitt rum han är blå och gammal. Jag gillar den, såhär ser han ut.(se bilder under texten under gott folk)
Ikväll shit redan fredag tänker jag, veckorna springer iväg snabbt eller i alla fall för snabbt för att hinna med allt i skolan. Jag har nämligen bara tre dagar kvar, ja tro det eller ej men så är det. Och eftersom det är fredag idag så ska jag ut och festa tillsammans med min bror och hans kompisar faktiskt, de har två jenter? (heter det jenter?) här på besök från norge vi ska kanske gå och lyssna på rock.

Ne nu ska jag ta mig till duschen och duscha av mig svettlukta! skriver imorgon eller ikväll, kanske langar en kvällens outfit då, Kul va alla fina läsare <3<3<3<3 haha skoja.
hejdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0