De hjältemodiga.


Vi skulle lärt oss surfa förut men Lindas röda pärla till bil kunde inte bära surfbrädan och vi är inte så bra på att mecka, så det får bli nästa gång. Vi vill ju kunna det här.

Vi tog på oss hela surfingutrustningen för att styla riktigt ordentligt på villabadet, men tyvärr blev det ingen surfing. Bara våtdräktsinvigning och årets första bad! Svalkande, tufft och gött!

Becka, Jag och Linda avslutade kvällen med burgare och Kalle Blomkvist. Kalle Blomkvist är fortfarande lika bra och soundtracket också, "De hjältemodiga", nu ska jag somna till de fina små barnrösterna och drömma fina drömmar om äventyr, hjältedåd och stormumriken!

 







Kommentarer
Postat av: Hyrskan

Min kära klare! Så grymt kul bilder, måste ha!! Hoppas du har haft en sjukt go helg I lund! Du är häst!

2010-05-23 @ 01:22:52
Postat av: klare

Hyrskis! Du ska få dom! :) jag har haft en minst sagt grym helg. pusssiS!

2010-05-24 @ 07:31:11
URL: http://dothatdance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0