vädret idag är inte okej, någonstans.


Måndag igen. Vardag igen. Jag orkar inte, jag som efter att ha varit ledig från skolan i två veckor vänjt av mig vid att gå dit. Jag trivs att göra annat. Jag vill så mycket ta studenten nu så det är sjukligt. Jag kommer gå in i en så djup depression när jag går in genom skolans dörrar idag känner jag. Jag orkar inte. Idag är jag inte ens pepp på studentfesten som hålls på strand, ikväll. Jag vill inte. Jag tror jag ska lägga mig tidigt och drömma skitmycket. Om det går, det skulle vara asgött.

Balen var som sagt jättekul, jag kommer le stort när jag tänker tillbaka på den här helgen!







Kommentarer
Postat av: L

hur kommer det sig att du var på karlberg? Ser grymt kul ut!

2010-03-01 @ 23:11:40
Postat av: klara

jag blev medbjuden som baldejt! :) det var skitkul! vem frågar?

2010-03-02 @ 09:00:05
URL: http://dothatdance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0