lndn


Hej bloggen och Sverige. Fast att jag kom hem från England på torsdagen så har jag ännu inte tagit tummer ur röva (coolt uttryck tycker jag) och uppdaterat er om min mysiga Londonvisit. Det tänker jag inte göra nu heller faktiskt. Eller litegranna kanske. Jag har ont om tid och det finns för mycket att säga om just denna resan men om jag sammanfattar det kort och gott så var det en förjävla mysig och bäst vecka. Yes. Jag lovar er mer inom kort. Fast, jag brukar ju aldrig hålla vad jag lovar och jag är en rutten bloggare så jag kankse glömmer av det. Påminn mig då!
Snart ska Klara, SportMallan och jag ha pyjamasparty. Barnsligt mysigt. Vi hörs.



S
Och nu cpar blogg.se och mer (eh, roligare) bilder får ni se vid senare tillfälle.
/Jenni


Kommentarer
Postat av: den glada mannen som log fint på kort

jag tyckte det var förjävla mysigt och bäst också

2010-03-08 @ 23:20:01
URL: http://russianvodkacooledbears.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0