Sleepover party

Åh vilken bra Fredag det har varit idag!
Jag vaknade upp klockan nio, matade mina fiskar på iphonen och rengjorde skärmen från alger. Låg och drog mig i sängen till klockan 11, sen gick jag upp och gjorde några rostade mackor till frukost. Vid tolv ringde skara sommarland och sa att jag hade fått jobb hos dom i sommar, så nu har jag sommarjobb! Mitt första riktiga sommarjobb.
Ikväll kommer några tjejer över till mig, vi ska ha sleepover det ska bli mysigt, imorgon bitti ska jag och mamma ta bilen till Göteborg och köpa kläder och sen på kvällen ska jag ut och bli full Underbart!!


Kommentarer
Postat av: sandra holmberg

Gud va roligt fanny att du har fått jobb på sommarland, jag och amanda ska ju vara arbetsledare så vi ska allt ha ett öga på dig ;) Puss

2010-03-26 @ 22:50:44
URL: http://snadder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0