pst, hemlis


hej, tänkte bara säga en sak.. imorgon ska jag få en present. Jag älskar presenter!!!




En sak till! På facebook, där allt händer, där har jag och mina vänner ett hemligt meddelande där vi skriver massa kul saker. Hemlisar, roligheter, fulheter, vi bifogar hemliga bilder, gör små kollage för att ge varandra goda skratt.. och för tillfället diskuterar vi snyggingar. Just nu listar vi våra fem snyggaste facebook-killar. Det är jättekul! Jag har än så länge listat de två snyggaste, de tre sista letar jag ännu efter.

Bara ett tips på vad man kan hitta på kanske om man har mycket fritid över. Jag har inte mycket fritid över, men jag brukar prioritera att leta efter snygga facebook vänner framför skolarbete.

Allt för denna gången, jag tror nog jag går och knyter mig nu. Det är en dag imorgon också. puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska få se på Heddis snygging nummer två nu,



ps: Din snygging nummer två har jag massvis med kilar som är snyggare än;)

2010-03-02 @ 22:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0