plugghäst


Jag ligger före i min planering! Ni hörde rätt kokosnötter, jag ligger ett steg före vilket betyder att jag nu kan slappna av resten av kvällen och avnjuta med en twister och skön musik. Livet är gött ibland. Livet är gött när man tar tummen ur röven och pluggar när man ska plugga. Belöna mig gärna lite med att kommentera fina "plugg-power" kommentarer.

(Jag räknar inte med att få några så jag sätter ihop några egna för att förstärka min självkänsla.)

Kommentar 1.
"Jenni du är så duktigt! Ibland önskar jag att jag också plugga lika hårt som dig. You go girl!"

Kommentar 2
"Wow, du är verkligen otrolig. Hur orkar du med en hel kväll med att bara plugga? Du förtjänar en Greklandsresa egentligen"

Kommentar 3
"Du kommer bli president en dag"


Åh, tack för era fina kommentarer. Jag blir rörd.


/Jenni

Kommentarer
Postat av: torres

Wow, du är verkligen otrolig. Hur orkar du med en hel kväll med att bara plugga? Du förtjänar en Greklandsresa egentligen

2010-03-23 @ 22:28:26
Postat av: Pächan

Tönt!.. haha ne du e smart! inget konstigt alls x'D

2010-03-24 @ 14:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0