onsdaggmask


Är det tisdag idag? Jag kollar datumet och det visar sig vara onsdag. Har ingen koll på dagar och sånt längre. Inte tid heller. Och skolan tappade jag kontrollen på redan i höstas. Men men, jag misströstar ej, jag är en glad tjej. (He he det rimmar..)
Johan har bott hos mig några dagar och det känns ganska tomt nu när han åkt och man inte har någon som nosar en i håret eller kramar om en längre. Får nog ringa tillbaka honom.

Senare ikväll ska Klarut, Oskan och jag hoppa studsmatta. Eller trampolin heter det i branschen. Det ska bli riktigt roligt eftersom jag gillar att sikta högt.
HAHAHAHAHAHA.
Japp. Dags att ta mig en kopp svart vatten.


Kommentarer
Postat av: Hedda

Slå inte i taket bara jenni!

Det kan göra ont

2010-03-17 @ 17:47:40
URL: http://heddot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0