Onsdag 09.22


Jag är glad att jag inte valde matte c, lisas mattetal för stunden lyder såhär "pia köpte en moped, räkna ut hur kul hon fått om hon köpt en häst istället". Ja, det är väl bara att börja räkna lisa...

Förresten, jag lyssnar på GES hela dagen varje dag just nu. Mina flickfavoriter fick en nytändning efter att vi vart i borås. När jag var i tioårsåldern hade jag danser till alla Orups låtar och var dessutom lite kär i honom. Anders Glenmark tyckte jag var dösnygg också. Niklas Strömstedt tilltalade aldrig mitt tioåriga jag.

Dom är ju gamla gubbar. Men det är inte jättekonsigt att jag var hemligt kär i dom hit och dit om man tänker efter. Nutidens GES är tydligen EMD och det stämmer ju verkligen. EMD är härmapor. Alla småtjejer är hemligt kär i någon av EMD killarna tror jag. Sen kan man ju vara äldre och förälskad i dom ändå, typ 20 år och heta Emma. En som heter Emma har lovat mig en gratis EMDbiljett om jag följer med henne på deras konsert. Hon är ute och letar efter biljetter varje dag, hon vill stå längst fram. Någon som vet vart man kan köpa biljetterna? Dom ska tydligen spela här i eventhallen.

Nu ska jag lyssna vidare på mina favoriter GES och må gött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0