kall morgon.


Helå! Fin morgon det är, kall morgon också. På morgnarna brukar jag och min far lyssna på "vinn adams pengar" på mix megapol. Jag kan aldrig en enda fråga, pappa försöker. Men jag undrar hur det gick idag, jag var nämligen i tid till skolan idag vilket betyder att jag aldrig hörde slutet av tävlingen. Jag tyckte han som tävlade var så himla bra. Hoppas han vann!

Idag säger mitt facebookhoroskop såhär "Nu när månen befinner sig i ditt tecken är det din tur att slappna av och rå om dig själv lite. Dagen blir rofylld, och du får tid att bara vara till."

Jag vet inte om dagen blir så rofylld, min vän amanda firar tjugo år med brakmiddag och utgång.. idag har jag inte tid att vara rofylld, en annan dag.

puss och kram klaris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0