jag går och lägger mig med.. ylva-marie

Godmorgon, jag är som vanligt nu för tiden uppe med tuppen. Idag i borås. Jag lyssnar på GES, just nu - stanna världen en stund. Fin bra låt. Igår hade vi mexicana kväll här i lägenheten. Vi lagade tacos, god guacamole, ölade, satt på golvet och spelade tecknet. Som toppen över det hela lyssnade vi på bandidos, mexicansk musik. Jag och Jenni vann tecknet, eller kotten som det hette i mellanstadiet, mot Johan och Jonas. Sen avslutade vi kvällen med lite hassan, sen däckade jag i alla fall. Fortfarande trött från gårdagen. Då var vi här med en drös trevliga människor, vi sov lite trångt och inte så mycket. Därav tröttheten.
Lyckad helg!
Men idag är det måndag och mitt träningskort är i gång igen. Nu är det bara att köra så det ryker. Det ska jag, det ska ryka. Så mycket ska jag träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0