godmorning sunshines!

Det är redan torsdag, veckorna går så himla fort när man blir gammal. Tänk när man gick på mellanstadiet då en vecka kändes som en månad, hur kul var det att vara inlåst i ett och samma klassrum hela tiden? Inte så kul.

Jag har allt lite fina minnen från den tiden, som tex när jag drog bort stolen för en kille i matsalen och fick en redig utskällning, när jag kallade en klasskompis för fet flodhäst(hon kalla mig smal som en pinne eller nått liknande så det var payback)
Men ett av det roligaste minnet som jag har var när min kompis pappa hade köpt en pruttmaskin, en som man kunde styra med kontroll. Och eftersom vi var så trötta på mellanstadie livet tyckte vi att det var en utmärkt idé att placera pruttmaskinen vid någons bänk. Så vi placerade pruttmaskinen vid någons bänk och började trycka på kontrollen, vi tyckte det var askul men det tyckte inte läraren surkristin med den stora näsan, nej hon tyckte det var roligare att berätta om sina äckliga råttor hon tidigare i livet hade haft som husdjur. Hur som hellst tillslut kom ju sanningen fram att det var vi som busade och surkristin satte sig ner och skrev var sin lapp som vi skulle lämna till våra föräldrar, detta var ju det hemskaste som kunde hända, så vi bad Johan i klassen att riva sönder lapparna och slänga dom i soptunnan. I fyra veckor gick jag med dåligt samvete och det slutade med att jag berättade allt för mamma och pappa ändå.

Hahah detta är en ganska kul sak också, ni vet E-type han hade ju alltid tjejer med stora bröst i sina musikvideos och en dag var pappa ute och jobbade i trädgården och plötsligt hör han mig skrika PAPPA DET ÄR STORA BRÖST PÅ TEVEN! Jag tror pappa skämdes lite.

En till sak
Jag red ju på ridskolan här i Lidköping när jag var liten och jag minns så väl när jag kallade en tjej för bortskämd snorunge när hon sura på mig eftersom jag fick hennes favorithäst, ganska löjligt att sura över det tyckte jag och sa till henne på skarpen, hon är/var två år äldre än mig så det tyckte jag var ganska kul, haha ni skulle se hennes ansiktsuttryck, Tror tom hon läser vår blogg.

Jag hade kunnat sitta och berätta om massa saker som jag gjorde när jag var liten, en skit var jag. Undra vem jag ärvde det ifrån, mina föräldrar är ganska lugna. Jag har nog fått endel från Felix min bror.






Fanny

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ärvde felix de av?



han ärvde det från dålig uppfostran

2010-03-04 @ 13:07:41
Postat av: Fanny

du kan va dålit uppfostrad

2010-03-04 @ 16:42:26
URL: http://dothatdance.blogg.se/
Postat av: hemligsomfan

jag ska uppfostra dig med vin och film!

2010-03-04 @ 17:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0