efter tio koppar kaffe


Har man
  • Frossa
  • En mycket yr hjärna
  • Man skrattar åt saker som inte ens är roliga
  • Man kan inte plugga
  • Man känner sig full
  • Man känner sig ful
  • Efter ett tag kommer man att känna sig trött och då kommer man vilja ha mer kaffe.
Jag mår skit, jag ska aldrig mer i hela mitt liv dricka tio koppar kaffe på raken/raden? Kan knappt skriva ett inlägg här, för sitter och skrattar över hur jag mår hela hjärnan yrar och att jag måste sitta och skriva en uppsats om Helgo Zettervall som var en svensk arkitekt från Lidköping gör allt bra mycket värre.
Men vad gör ni mina vänner och ovänner?
Jag mår skit för jag har precis drukigt tio koppar kaffe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0