burr


Det är inte lätt när det är svårt. Vem fan myntade det uttrycket? Måste vart en deprimerad idiot iallafall. Fast jag håller med denne person. Sitter fast med svåra skoluppgifter och det är inte lätt. Sitter inbakad i det mesta och det är inte heller lätt.

Över till något annat.
Idag fick vi cheesecake i skolan. Egentligen var den menad till alla utom mig men jag lyckades charma till mig en bit ändå. Så jag skar upp en stor bit kaka till mig själv och slukade den snabbare än någon hann säga.. typ, cheesecake. 
Väl hemma charmade jag även min mamma så jag fick en semla. En såndär semla som hade blött lock eftersom vaniljsockret hade smällt.

Över till något annat.
Eller nej. Har inget mer att säga faktiskt. Sjukt onödigt blogginlägg men man måste ju skriva någonting ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0