attt vara sjuk är ingen hit när man är 18 och fylld av elakheter.

Sjuker, jag är sjuker just nu lider jag av halsont en snorig näsa och en febrig hjärna. Låter gött va!
Men ska snart iväg till en vän och få varma mackor och te det kommer bli sketa gött fast först måste jag ge mig ut i rusket, kanske kan be pappa lite snällt om skjuts eller så går jag och får lite träning för igår tog jag mig en titt på min mage när jag satt ner och där fanns det tre stycker fläskvalkar man kunde spela gurka på, kan ju vara ganska bra att ha dom till sommaren men jag väljer att försöka få bort dom i alla fall! Ftre fettvalkar pryder ingen skönhet.

Men nu ska jag ta på mig kläder, sitter i min gosiga morgonrock och gosar i köket och kom plötsligt på en grej, det regnar ute det snöar inte jag ska ta en promenad och se snön smälta!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0