vilken bra dag!


Vilken toppen dag jag har haft idag, skönt med lite manligt sällskap också. Jag mötte upp Joel på stan, han gratta mig till studenten och sa att det här var min dag, wihoo tänkte jag fan vad snällt. Så jag beslutade att vi skulle gå och käka kina mat, eftersom jag älskart men innan vi fick mat i magen gick vi till monki. Efter ett tag där så gick vi och köpte kina mat och satte oss i parken bakom storan och åt, det var gott men det slog inte wokhouse. Får helt enkelt ta det en annan dag med annat manligt sällskap, du vet vem du är.
Nu är jag hemma igen, och ska snart ta kort på plaggen jag köpt idag, en sak är jag riktigt nöjd med jag har letat länge och nu har jag den !

Hur har er dag varit? inte för att jag bryr mig, frågar mest för att vara trevlig :) bye bye bitches!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0