the city.



Jag vet inte vart jag ska börja när jag ska berätta om min helg i Stockholm, Men det började med att jag och Anna bokade tågbiljetter till Stockholm på fyllan, så på bakfyllan satte vi oss på tåget påväg till Stockholm. Jag har under denna resan fått se Viktoria och Daniel live, ätit på Taco bar, petat en mimare på rumpan, klappat en kille på hvudet, åkt tunnelbana,pendel och buss, träffat Oskar Linnros, Träffat Amir, dansat, lyssnat på mike snow mm, Stött på Robin, varit på Lidingö, Åkt longboard, sett killar badat nakna, ätit mackor och druckigt bärs på en trottoar klockan 5-6 på morgonen, träffat en kille som ska vara min prins i ett år, och jag har blivit besviken, jag har sett hon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0