mina favvosar är borta.

Jag klarade dagen på jobbet, stannade på donken (mcdonalds) på vägen hem och åt en mcfeast och compani, aldrig ätit en hel meny förut men idag gick det!
Men så kom jag hem och tänkte, nu ska jag ta en lång dusch och krypa ner i mina favvotrosor, MEN så är dom borta, jag kan inte hitta dem någonstans.. Hoppas att de kommer fram för de är de bästa trosorna jag haft, men istället får jag ta mina mimmipigg trosor som kommer på andra plats de har jag haft sen sexan typ och alla tjejer vet ju att de är de trosorna som är bäst. Men nog om mina trosor, fula trosor ska de va, fast mina blå sköna älsklingar som är på rymmen är riktigt söta. Nu ska jag riva runt i mitt hus och leta efter dem. PUSS

Fan va snygg ja e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0