its over and im free, det firas med en tattuering på handleden mamma.



Nu är allt slut och på facebook skriver folk hur ledsna de är för att allt är över, och jag förstår inte varför.. liksom det är ju efter studenten man längtat efter iallafall jag, och jag skrattar fortfarande åt att jag aldrig behöver sätta min fot på De la Gardiegymnasiet igen , TJOHOO!
I fredags var det bal och det var kul, jag kollade på kontot idag och blev förvånad när jag bara hade brännt 400 kr.
Det var något speciellt jag skulle blogga om men jag har kasst minne så jag glömde vad det var, kanske kommer jag på det sen.

Någon jag saknar är min bästa vän Hedda, kommer ha det så tråkigt utan henne nu när alla börjar gå och bli tortyrduvor.. alla utom jag.

Ne nu ska jag fortsätta städa mitt rum som jag så bra lyckats grisa ner.. soooo Fanny style!!




Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad ska du tatuera? Jag håller på att ta bort min med laser och det gör för j***a ont så tänk över det 1000 gånger om e mitt tips



Xo

2010-06-13 @ 23:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0