dan före dan före dan


HEJ!

Idag har min lillebror åkt ambulans på grund av cykelrammel. Tragiskt, lite lite komiskt.

Nu är det kväll. Vi skulle sett satcfilmen ikväll men mina ben orkar inte åka buss till en cool bio. Så istället käkar jag choklad, njuter av dan före dan före dopparedan och tar med mina ben och en vän ut på en promme istället. Vädret är kass, så förmodligen är det kass även på onsdag då vi springer ut men det skiter jag i. Tror jag. Jag är nog glad i alla fall.

Nu ska jag studentpeppa mer, dona och fixa, sen promenera!

Basement Jaxx – Where's Your Head At
Dizzee Rascal & Armand Van Helden – Bonkers - Radio Edit
Björn Skifs – Krama Dej

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0