Utkast: Juli 27, 2010




Den här bloggen är död. Tyvärr. Om det blir någon ny blogg kommer jag att informera här.

Det är sommarlov för oss alla tre. vi jobbar och står i som aldrig förr. Det tär på mig alla fall. Jag längtar mer än någonsin efter äventyr och nya platser.
Det som stör mig mest nu är att jag inte har en plan för hösten. Det gör mig rädd och lite ledsen. Jag trodde jag hade en så solklar plan men det hade jag verkligen inte. Jag har i flera år nu gått och tänkt att tiden efter gymnasiet tar jag då och att jag behöver inte alls veta nu vad jag vill . Det kommer gå undan och lösa sig som det brukar göra. Nu har tydligen den dåtiden kommit och jag har inte en aning. Jag vet inte om jag borde vara glad eller ledsen. Nu är jag bara ledsen. Kanske kommer jag i framtiden älska att jag inte hade en aning, kanske kommer det sabba allt och jag kommer fortsätta grina. Jag vill inte bo och jobba kvar i den här staden ett år till. Okej då, jag går med på att bo här ett tag till. Men då måste jag ha ett jobb också. Allt bara snurrar. Jag kryper ihop i min säng istället och hoppas att det löser sig.

En flygbiljett långt bort utan att veta något om nästa dag är kanske ett alternativ? nae. eller? nae.

Hejdå bloggisen, jag tycker det har vart kult!



Kommentarer
Postat av: sanna

neeeej! jag älskar ju eran blogg! och dig, mest. vi ska nog se till att ordna något i höst klaris. lovar.

2010-07-29 @ 15:56:30
Postat av: Sannie

Vill du läsa något som sticker ut i mängden?

Om 1 Månad sticker jag till Zimbabwe i Afrika som volontär. Projektet heter Lion breeding, så i 1½ Månad kommer jag att ta hand om lejonungar :D

2010-09-03 @ 08:53:16
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0