zZzZz


Jag kan inte annat än skratta. Ja, jag gillar att sova. Eller nej, inte bara gillar, jag ÄLSKAR att sova. Därför föredrar jag långa sega snoozningar framför skolan. Kanske inte det bästa eftersom mitt studiebidrag snart ryker. Fast att jag lovar mig själv dagen innan att imorgon ska jag inte försova mig så gör jag det ändå. Förmodligen stänger jag av alarmet i sömnen. Jag vet inte riktigt. Jag sover ju. Men väckarklockan hör jag iallafall icke och vaknar alltid av att mamma kommer in och tjuter om att klockan är mycket.
Har ni tips på hur man ska göra för att lättare komma upp på morgonen? Jag har testat det mesta. Lagt mig tidigt, haft ett glas vatten ståendes bredvid sängen, någon drar av täcket men inget verkar funka. Snälla. Hjälp. Det är akut nu.


/ Jenni den sömnige

Kommentarer
Postat av: georgia

haha! jag såg dig i en video idag:

http://www.youtube.com/watch?v=b6WPSYoK9sY

2010-01-19 @ 21:20:30
Postat av: Clara

på vilket sätt skulle ett glas vatten bredvid sängen fungera?! hmm möjligen om någon häller det över en då? eller, ha ha



jag hade också otroliga problem med att kliva ur sängen men när skolan slutade för gott så försvann även det. märkligt! kan va de la gardie syndromet kanske.

2010-01-21 @ 21:48:33
URL: http://ettkapitel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0