xxxx


Jag är förbannad.
På mig själv. Som aldrig pluggar. Jag är kass x 2000. Hahaha x2000, det är ju ett tåg. Men okej. Ehm.
Finns så mycket roligare saker än att skriva arbeten om judendom och isländska sagor. Jag prioriterar glass, maränger, musik och pussar framför huvudvärksframkallande skoluppgifter. Eller, vem gör inte det? Einstein gjorde nog inte det.. Fast å andra sidan, vad blev han egentligen? En ruffsig och trött tomte som onanerade till matteformer. En sådan vill man ju inte bli; då skurar jag hellre tågtoaletter i framtiden.
Men kanske ska jag massera fram mina Einsteinknölar och påbörja lite smått ändå. Det är ju trots allt en sådan skön känsla man får när man skrivit klart ett stort arbete. När man väl gör det.
Japp.
Jag har bestämt mig. Dags att klicka upp ett nytt worddokument.
På återseende, eran favoritgeniknöl Jenni.
XOXO

Jag har ett bubbelgum i munnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0