winter winds


Hej cybervärlden, farmvillebönder och Pakistan. Mitt inlägg försvann sådär härligt igår när jag skrev. Internet dog. Det är något med det nya året tror jag, tekniken hänger inte riktigt med.
Idag är andra januari 2010 vilket betyder att det redan har gått två dagar på det nya årtiondet. Tiden går så fort att snart står jag där i plommonstop, käpp och med mina goda vänner Agda och Sigurd och smäller av raketer för 2065. Vem vet, plötsligt händer det.
Nå. Har inte så mycket att säga om den här dagen eftersom jag bara legat i sängen. Jag tar snart och åker in till stan men först ska jag äta, se på Wallander, duscha och packa. Grejt skate. Kommer komma in runt nio ikväll.

Hej då bloggen, vi hörs. Du ringer inte mig, jag ringer dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0