vet inte vilken dag det är-

Det var längesen jag startade dagen såhär tidigt, fast klockan är 11:13 och det är ganska sent.
Igår var det häng med några killar i mitt rum jag passade på att visa upp min nya tatuering har en på röven också, kan faktiskt tänka mig att visa den eller ne jag är för feg.
Nu tänkte jag resa på mig ur sängen och sminka mig, göra rent öronen och ta på mig kläder. Ska fram på stan med pappa vi ska kolla skidutrustning, den 16 Januari ska jag till Österrike och hälsa på min bror och äta hotelfrukost varje dag, jag ska kanske sno med mig vargtröjan hem igen!
Ikväll ska vi nog ut i Borås eller skövde, vi har inte bestämt oss.




Adios Amigos Fanny!


Kommentarer
Postat av: your

det är en dag som jag saknar dig fanny!

2010-01-05 @ 13:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0