världens bästa storebror

Idag när jag kom hem tog jag in posten i hopp om att mina sommarjobbs pengar från usa hade kommit, men jag blir lika besviken varje gång, kommer jag ens att få pengarna? Borde egentligen få mer efter som jag har väntat ett halvår på dem.. Men istället så låg ett litet fyrkantigt paket där i brevlådan, jag kollade på vem det var till det var till min bror Felix. När jag kom in öppnade jag det och skrev sedan till Felix att det hade kommit en klocka hem och frågade honom ifall jag skulle skicka med den med David, men klockan var inte alls till honom den var till MIG! Nu har jag en ny jättecool klocka att smycka armen med, fint tack brorsan<3


man trycker på en knapp då kommer tiden fram som lysande små lampor!

Kommentarer
Postat av: rebecka

åh så snygg! vilket märke eller så? om du kan svara på det :)

2010-01-30 @ 22:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0