österrike

Något jag skämms över är att jag inte tog några bilder när jag var i Österrike, jag vet inte varför men kameran var så stor att ha med sig men nu i efterhand ångrar jag det så jag får nog hitta någon billig resa och åka dit på sportlovet igen!
Några saker jag inte kommer att glömma är:
När mamma och pappa blir sura på mig mitt i natten eftersom jag sover med kläderna på när jag är full, det är skönt okej?
När jag sveper en halvliter öl framför ett par danskar, jag var deras idol hela kvällen.
När Nikola trampar på mitt knä så det hoppar urled, tur att jag var full.
Plus alla roliga saker jag, Carro och Ebba sa, saknar er.


en pigg Fanny klockan 5 på morgonen.

en pappa


sällskapsresan


det är skönt att sova med kläder på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0