the city

Dagen började med att mamma satte på en låt som lät som kinesisk pop, jag som drömde så fint. Efter någon timma åkte vi runt i stan och gjorde massa ärenden, jag fick en bra rakhyvel dvs inte en som man använder en gång så nu kommer jag nog inte att skära mig längre!
Jag var också inne på banken för att se ifall jag kunde få tillbaka pengarna som jag förlorade i Tisdags och det gick troligtvis. Så jag fick fylla i lite papper och nu är det bara att hålla tummarna på att jag får tillbaka pengarna som personen köpt upp, hoppas att han hade det kul och somna i en snödriva, fuck you bitch.
På lördag ska jag ju till Vatra igen men eftersom banken spärrade mitt kort så har jag inga pengar haha men det löser sig.
Imorgon funderar jag faktiskt på att åka till Göteborg en snabbis under dagen, jag måste nämligen köpa lite kläder till min bror och en mössa till mig själv som jag kan ha i Österrike, men åter igen kom jag på att jag inte kommer åt mina pengar..
Nu ska jag städa mitt rum och göra iordning mig!

Öh asså vad vill du.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0