sweet

Visst finns det saker och ting man under livets gång vill hinna med och göra, jag sitter och tänker på saker som jag vill göra och saker som jag vill bli bättre på. Det kan vara värdelösa saker som att samla sina toffsar på en och samma plats och bli mer spontan i vardagen göra saker för att få ett roligare liv, jag vet att mamma och pappa sitter och biter på naglarna av oro när de läser detta men när jag säger att jag ska bli mer spontan men det är inte så farligt som det låter. Jag vill ha mer mod och göra saker som jag vet kan göra ont, sluta vara en mes helt enkelt!
Ne men jag får inget ut utav en text som denna.

Hur mår ni? inte för att ni kommer svara på det.. Vilka är ni egentligen som läser, är så nyfiken jag har ju ingen aning om det bara är folk från Lidköping som läser eller om det är människor från andra städer, så min fråga till er är vilka är ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

chug

2010-01-13 @ 12:54:10
Postat av: Pellen

ni har minst en läsare från storstan SKÖFDE!

2010-01-13 @ 13:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0