skolan suger


Tja everybody. (I min hjärna rimmade det där, men det gjorde det tydligen inte.)
Jag började skolan för två timmar sedan men sitter fortfarande hemma. Bor man här ute på landet som jag gör vill inte bussarna riktigt gå när man vill och då blir det lätt att man struntar i att gå till skolan överhuvudtaget när man försover sig. Fast, jag ska ju dit. Snart. Måste bara vänta in nästa buss som går ute vid vägen.
Under tiden fördriver jag tiden med kaffe, min systers prat om Morden i Midsummer (intressant?!) och hennes webcam. Jag är lättroad och tycker det är jävligt underhållande att posa framför en åtta bittars camkamera. Man blir ju så mycket snyggare i cam. Kolla bara.







Näsborrsvals.
Kanske dags att avsluta här. Satsa lite hårdare på skolan istället.
/Jenni

Kommentarer
Postat av: Dio

hårdrock <3

2010-01-15 @ 14:25:35
URL: http://www.dio.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0