rejv

hej bloggelibloggissötnos! Här sitter jag. Jag har ont i min hals men det gör inget för jag luktar gott. Jag har fått två parfymer av min syster idag och det tackar jag för. Hon tyckte nog jag luktade riktigt illa. Jag lyssnar på Jenny Wilson, spanar in mina nya fynd jag gjort på stan idag och väntar på kvällen. Här hemma är hela familjen hemma, vilket blir ca 12 personer om man räknar med alla barn och respektive. Jag gillar det nästan hela tiden. Så länge mitt rum får vara mitt är det okej.

Nu ska jag mysa med mina snoriga systerbarn!

Efter att ha röjt i fjällen konstant i en vecka har jag rejvabstinens just nu.


Kommentarer
Postat av: Fannie

DÄR HAR VI MIG =)

2010-01-06 @ 22:07:13
URL: http://fannietolme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0