problem i vardagen

Sitter i sängen(ovanligt) och tänker på att det snart är student och jag måste erkänna att jag börjar bli lite nervös, allvaret närmar sig sakta men säkert och snart är man ute i vuxenvärlden. Inget mer studiebidrag, fan jag kommer inte överleva. Jag är rädd för att söka jobb, jag har aldrig varit på en arbetsintervju seriöst jag kommer skita på mig dö och skämmas för att jag är 18 år och aldrig har haft ett jobb i hela mitt liv. Jag önskar att sommarloven vadå sommarlov? Jag har inte sommarlov längre nu heter det bara sommar men i alla fall tänk när man var liten och sommarloven kändes som en evighet och allt var en lek. Nu är det ingen lek längre, fan.



Kommentarer
Postat av: Felix

Välkommen!

2010-01-03 @ 18:33:05
URL: http://caballeros.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0