postcards from italy.






Jag går och lägger mig. Jag hoppas den här veckan blir bra, jag hoppas att kristinas gryta som imorgon serveras i skolan ska smaka bra. Vet ni, under den här veckan har jag filosoferat mycket kring vad jag tycker det allra bästa som finns är. Jag kom fram till fem saker. Att bli kliad på ryggen, att segla, att somna in till musik, att gå på bio och att shoppa. De fem sakerna mår jag garanterat alltid bra ut av. Vad är det bästa du vet? Jag förväntar mig inte att ni ska svara, men det skulle vara kul. Nu ska jag somna tillsammans med beirut. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Larsed

Apropå att somna till musik, på min första, andra och tredjeplats har vi att "lägga sig i en halvmjuk soffa mitt på dagen och lyssna på Mercy Me med Marvin Gaye, eller en lång brasiliansk samba-låt".

2010-01-17 @ 23:15:04
Postat av: Ewezi

ÄLSKAR bilden :D!

2010-01-18 @ 18:45:08
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0