paradise är mitt vardagsnöje


Paradise hotel. What a way to have fun. Jag älskar att krypa upp i soffan om kvällarna med Emma och se paradise. Min mamma tror att jag ska bli dum i huvudet av programmet, lilla mamma, jag tror inte det är någon risk. Men det är himla kul, jag gillar att fransesca är tillbaka. Mer intriger och mer sjuka grejer. Jag tycker inte om fransesca i sig alls, men det kan bli mer fart. Eller?

Nu ska jag krypa till kojs och gå till skolan imorgon igen. Jag vill inte.

Till ert nöje kanske, jag tycker det är jättekul att hitta vimmelbilder dagen efter man vart ute. Men jag vet inte, ska jag skratta eller ... blunda när jag hittar en sån här bild? Uhm. Jag skrattar. Den är hemsk. Fem vidriga shots för mycket.


Kommentarer
Postat av: hedda

jag gråter klara. Ser ut som ett troll brevid två fina prinsessor!

2010-01-12 @ 01:10:08
URL: http://heddot.blogg.se/
Postat av: robin

du ser... hungrig ut

2010-01-12 @ 13:05:42
URL: http://drunkenpigs.blogspot.com
Postat av: sanna

hahaha, ni är underbara!

2010-01-12 @ 21:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0