öh


Jag är så äckligt trött på vintern nu. Orkar inte ens tänka på hur slaskigt och lortigt det kommer vara efter den här irriterande snön försvunnit. Om den nu försvinner. Lika bra att köpa sig ett par galoscher direkt.
Denna fredag spenderar jag ensam tragiskt nog. Dom där kalla ölen som skriker drick oss får snällt vänta till någon annan gång. Okej, nu lät jag plötsligt alkis. Men jag ska upp tidigt imorgon och orkar inte vara trött och hängig bara för att jag kvällen innan råkat sluka för många bärs. Bärs. Haha, vilket roligt namn egentligen. Sånt där ord som stenhårda norrlänningar använder när dom ska fira till det efter en lång arbetsdag i renhagen. "Öh Pekka-Olof, släng hit en bärs med en gång så jag kan släcka den här förbaskade torra strupen".
Nej. Inte kul.
Jag är uttråkad.
Så rackarns tråkigt att jag photoshopar sönder gamla sommarbilder som faktiskt skulle kunna bli något fint om jag slutade pilla på dom.
Nej, nu får jag sluta. Jag önskar alla en hemsk äcklig fyllefredag eftersom jag inte får ha någon. Hoppas ni däckar innan elva.

/Jenni, en uttråkad nykter jävel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0