london


Hej allesammans. Jag och Torres kan inte sova. Eller ja, Torres kan egentligen men jag är pigg som en mört. Ganska synd om honom. Vi har kattbesök med. Min lilla luring till katt ligger på golvet och stirrar in i min vita vägg. Det är ju också en nattaktivitet.
Det jag ville berätta för er är att vi beställt en resa till, dam dam dam, LONDON. Skitspännande. Jag har saknat den staden och om drygt en månad far vi dit. Vi kommer sova i queen size bäddar, dricka öl, strosa på Oxford street, mysa i Hyde Park och ha det förjävla underbart bara. Åh vad jag längtar!
Nu ska vi göra ytterligare ett försök till att sova. Torres somnade just. Kul. Godnatt på er.



Kommentarer
Postat av: Mia

Torre betyder torn på spanska...tror jag:)

2010-01-27 @ 17:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0