jobbig lördag.


Hej! Idag är det lördag och jag är nästan fit for fight. Gårkvällen inledde jag med att laga middag, jag hade tänkt visa mina skills i köket i form av någon exklusiv middag. Men icke. Pommes, bearnaisesås och fläskfilé är det enda rätta ibland. Efter många om och men från emmas sida beslutade vi oss för att hänga med Henrik med flera på café o bar. Det var trevligt. Nu sitter jag här, påväg in i pluggerier. Appropå pluggerier, det ska jag försöka att inte nämna i bloggen något mer eftersom jag fått klagomål av en viss kille att våran blogg för det mesta handlar om plugg och försovningar. Vi verkar inte vara några ess i skolan tyckte han. Mja, kan hända att det stämmer.

En sista gång bara.

Nu ska jag plugga, plugggggggga. P.L.U.G.G.A... PLUGGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0