jag bara tänkte liksom att


Jag har ångrat mig med det jag kom upp med igår. Alltså min gamla blogg. Ni får googla eller charma mig ordentligt om ni vill läsa mina "jätteroliga" inlägg från förr.
Jag vaknade halv tre idag, inte helt ovanligt faktiskt. Men jag somnade inte förrän halv nio imorses. HALV NIO(!!!!). Det är ganska ovanligt. Kunde verkligen inte somna igår, låg och vred mig, la kudden över huvudet, slängde av täcket, gjorde allt för att kunna somna men icke sa nicke, jag somnade aldrig. Eller jo, halv nio slummrade jag till när hela min familj redan var vaken.
Än så länge har jag bara slappat, ätit pizza och degat men ska snart ändra den vanan. Har bestämt dejt med mina hemmkomna favoritflugor Klara och Emma. Ska bara försöka komma upp ur soffan.

Och så har jag lagt in alla bilder från nyår på datorn. Orkar knappt bläddra igenom dom. Mappen innehåller mest foton på fötter, fula danser och... ett manligt könsorgan. Mysigt. Dom kommer väl upp så småningom.
Äh, nu sticker jag.

Hej och hå, rulla på.

/Jenni


Kommentarer
Postat av: Hedda

PUBLICERA bilder jenni!

2010-01-03 @ 19:15:07
URL: http://heddot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0