ica ica


Jag har, sedan urminnes tider, alltid hatat Gina Tricot reklamen. I cirka tio års tid (eller vad vet jag, sedan reklamen kom) har en norsk såkallad fotomodell dansat, krypit och juckat runt på golvet till en hemsk sexlåt och trott att detta går hem bland det svenska folket. Tydligen har det gjort det eftersom alla numera har en massproducerad Gina Tricot tunika i garderoben. MEN. För det betyder det inte att reklamen är acceptabel. Den är så irriterat jävla skitkass att jag vill riva av mig håret så fort jag ser den där tjejen fjanta runt på TV:n. Man vill nästan skrika till henne att sluta jucka och tro att du är jättehet och skaffa dig en dansutbildning istället jädra tallefjant. Jag dansar bättre än dig. Och jag kan inte ens dansa.

Men. Idag. Precis nu skådar jag detta. Helt underbart. Någon mer än jag har insett hur förbaskat patetisk Gina Tricot reklamerna är och det är ingen mindre än Ica. Ho ho. Tack ica för bra reklam. Och bra lösgodis.




/ Ica-Jenni

Kommentarer
Postat av: georgia

hahaha den är bäst

2010-01-30 @ 23:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0