hemma bra men denna gången borta bäst

Jag är hemma, eller jag var hemma i lördags om jag ska vara ärlig men då var jag för trött för att ens tänka på att jag hade en blogg. Jag har haft den roligaste veckan med bra skidåkning och bra uteliv, var ute varje dag förutom onsdagen det sliter att ligga på topp och nu i efterhand hade jag behövt en vecka att rehaba mig på, men ikke sa nikke idag var det dags för skola igen..Mitt hat till skolan är så enormt att jag typ skulle kunna gå och bränna ner den. Jag vill ha sommar så att jag kan jobba ihjäl mig och få ihop tillräckligt med pengar för att kunna säsonga.
Men veckorna går snabbt och snart är det helg och inte alls lika långt kvar till sportlov, i helgen ska jag åka till Göteborg och hänga med Hedda, vi ska på chalmers big jump open och kika på min vän Jonas som ska vara med och tävla om han nu kommer vidare men det får vi hålla tummarna för att han gör!
Sen på kvällen är det fest och det ska bli himla kul!

nu ska jag dra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0