Godnattsaga

Nu är det snart dags för skolan, egentligen var det meningen att jag skulle till banken med klassen klockan nio och jag ställde verkligen klockan på åtta men det gick inte så bra att komma upp men jag försökte faktiskt! Hoppas nu inte lärarna är för sura på mig men jag somnade aldrig igår, låg och vred mig fram och tillbaka men som tur var fick jag ett godnatt sms som innehöll en liten saga.
Bamse var ute och gick, han blev så himla trött så han gick hem och drack lite dunderhonung så han kunde sova länge länge länge. Godnatt sa bamse. Och sov länge länge länge..
Efter denna lilla saga somnade jag nästan låg bara och vred mig lite till.
Igår blev jag ju somsagt utelåst och hann inte med de sakerna jag borde gjort, jag skulle ha kollat över kläder som skall med till österrike, tvätta och städa mitt rum!
Men de sakerna får jag faktiskt ta tag i idag, för att komma hem till ett städat rum med nya lakarn kan vara bland det bästa som finns!

Ne men nu ska jag käka lite frulle och sen om en timma ska jag till skolan, slutar klockan fyra idag kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0