godmorning sunshine


cambilder är tråkiga, jag vet förlåt ska bättra på mig imorgon.

Godmorgon på er!
Det är redan torsdag, kan ni fatta en dag kvar och sen är det helg. Imorses vaknade jag upp på den bra sidan, jag kände mig peppad och jag sa till mig själv att jag ska lägga allt det tråkiga tänkandet bakom mig(försöka iallafall), istället ska jag tänka på fina pojkar och mina vänner eller nått.
Idag ska jag sola solarium, känner mig sådär sjuk och blek ni vet?

Imorgon åker jag till Göteborg för att hänga med Heddis, ska försöka fynda något på staden också för just nu är jag ganska trött på min garderob. Sen ska jag tjata på Jonas och Emil att de ska komma över på tacokväll hemma hos Hedda imorgonkväll om de inte ska ut är klart, hade varit mysigt. Kommer vara borta hela helgen men ska försöka låna Heddas dator och hålla er uppdaterade för detta kommer bli en super helg!
Ne men nu ska jag msn chatta och sen vid tolv kila bort till skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0