facebook

Jag har börjat lyssna på hip hop, det är bra skit och eftersom jag är "G" så måste jag ju självklart lyssna på hip hop.
Men vad händer då? Jag sitter i alla fall framför facebook, det blir ju lätt så. Därför behöver ni inte h8ta mig och kalla mig för facebook nörd.
Fick en gruppinbjudan nyss och nyfiket kollade jag var det var, då var det en kille vid namn Niklas som gjort en grupp för skojs skull-Fanklubbar och han vill att jag ska gå med i den, det värsta med gruppen är att den heter Niklas Christensen, vem gör en grupp till sig själv? Nöt.
Självklart ska jag Ignorera den meningslösa gruppen. åh H8TA



En annan lite roligare grej är att man kan i sina personliga meddelanden skicka med bilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0