eine kleine nachtmusik


Seriöst.
Jag läser igenom min gamla blogg och viker mig av skratt. Jag är så rolig (går ju diskutera om det verkligen är så roligt men). Varför kan jag inte vara lika rolig som förr? Jag får liksom inte ut ett enda vettigt inlägg nu för tiden. Har inget roligt att säga. Jag har blivit en torris. En bitter, ensam kärring ni vet som har kattpensionat, hatar ungar och enbart sitter och beklagar sig på hur mycket hon hatar livet och att allt var så mycket bättre förr. Då fick man ge barnen stryk, he he he (elakt kärringskratt).
Därför ska jag införa kategorin "Vi rotar fram det bästa och sämsta ur Jennis arkiv". Hur låter det va? Huh? Låter bra? Nja. Ska sova på saken. Det kanske inte är så kul imorgon.


Förr gjorde jag mycket snyggare kollage..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din gamla blogg haha lite nyfiken??

2010-01-03 @ 12:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0