myspyshelg

 


here's whats up with joel kinnaman!
Han är perfekt Fanny. På alla sätt. Hans näsa är perfekt. Hela han. Fanny, hur kan du inte se? Hur kan det här fenomenet undgå dig. Herregud, jag blir rädd för mig själv.
Dessutom, jag ser han överallt. Jag tänkte tyst för mig själv, "jag ska banne mig skriva ett kort och konsist inlägg om vad som gör Joel till Killen med stort K". Jag vänder mig om och ser att närmsta tidningens första bild är en stor fet assnygg bild på Joel. Ikväll ska vi på snabba cash, som jag har längtat. Som jag ska dreggla, jag ska dreggla på Fanny. Mmmmmmmm Joel slurp.

Nu ska jag ta ett bad, käka massa skitgott och krama mamma, sen åker jag och myser hos min favoritfanny!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0